Promocijski izdelki - 5 trendov za dvig iz povprečja

Oblikovalski trendi so en vidik uspešne marketinške strategije, predstavljajo le neko splošno smer oziroma idejno usmeritev. Pri oblikovanju je na prvem mestu kreativnost, katera pa - kot vemo - ne pozna meja.

Čas branja: 6 minut

Naložba v promocijske izdelke je bistveni del tržnih strategij mnogih podjetij. Promocijski izdelki so lahko odličen način za povečanje prepoznavnosti ter utrditve blagovne znamke in zvestobe strank, a ker toliko podjetij uporablja promocijske izdelke na področju oglaševanja in promocije svojega posla oziroma blagovne znamke, je včasih težko doseči, da vaš izdelek izstopa od konkurence.

Eden od načinov za to je vključitev najnovejših oblikovalskih trendov v vaše promocijske izdelke. Ne samo, da ti trendi pritegnejo pozornost ljudi, pravilno zastavljena strategija lahko obenem tudi učinkovito posreduje sporočilo in pa vrednote za katerimi stoji vaše podjetje. V tej objavi bomo raziskali pet oblikovalskih trendov oziroma smernic, ki vam lahko pomagajo pri kreiranju promocijskih artiklov, ki bodo vsekakor izstopali od konkurentov.

1. Minimalizem

Minimalizem je oblikovalski trend, ki je v zadnjih letih vztrajno pridobival na priljubljenosti in si je utrl pot tudi v svet promocijskih izdelkov. Koncept minimalizma je odstraniti vse nepotrebne elemente in se osredotočiti na bistvene dele dizajna. V kontekstu promocijskih izdelkov to pomeni uporabo preprostih in čistih modelov, ki prikazujejo blagovno znamko ali sporočilo na jasen in jedrnat, občasno pa tudi na popolnoma abstrakten način. To je mogoče doseči z uporabo preprostih oblik, tipografije in (zelo) omejene barvne palete, v največ primerih gre za kombinacijo dveh barv, med najpogostejšimi pa sta zagotovo črna in bela.

Minimalistične oblike lahko pomagajo ustvariti občutek elegance in prefinjenosti, obenem pa naredijo izdelek bolj vsestranski in primeren za širši krog občinstva. Poleg tega lahko minimalistični dizajni pomagajo zmanjšati proizvodne stroške, saj je potrebnih manj barv in oblikovalskih elementov. Na splošno je minimalizem lahko odličen način za ustvarjanje brezčasnega in klasičnega dizajna za vaše promocijske izdelke, ki bo prestal preizkus časa in pomagal vaši blagovni znamki, da izstopa od konkurence.

2. Krepke in drzne barve

Od minimalizma se selimo na drugo stran spektra, tudi krepke, drzne barve so namreč lahko odličen način, da pritegnete pozornost ljudi in ustvarite nepozaben vtis. Vendar je pomembno, da jih uporabljate strateško, da preprečite preobremenitev dizajna ali pošiljanje napačnega sporočila. Poglejmo nekaj načinov za učinkovito vključitev drznih barv v vaše promocijske izdelke:

Kontrast: uporabite drzne barve v kontrastu z bolj nevtralnimi ali utišanimi toni, da bodo še bolj izstopali. Na primer svetlo rumen logotip na črni majici ali svetlo roza dizajn na rjavi torbi.

Komplementarne barve: uporabite drzne barve, ki se medsebojno dopolnjujejo, kot sta modra in oranžna ali rdeča in zelena, da ustvarite koheziven in vizualno privlačen dizajn.

Blagovna znamka: uporabite krepke barve, ki se ujemajo z barvno shemo vaše blagovne znamke, da okrepite prepoznavnost in identiteto blagovne znamke.

Razpoloženje in čustva: uporabite drzne barve, ki vzbudijo posebno razpoloženje ali čustva, ki se ujemajo z vašim izdelkom ali sporočilom. Na primer, rdeča barva lahko predstavlja strast in vznemirjenje, medtem ko je modra bolj sinonimna z umirjenostjo in zanesljivostjo.

Ne pozabite, da mora biti uporaba drznih barv vedno namenska in premišljena ter ne sme odvrniti pozornosti od splošnega sporočila, dizajna ali same blagovne znamke. S pravilnim pristopom lahko izstopajoče in drzne barve pomagajo vašim promocijskim izdelkom, da izstopajo in trajno vplivajo na vaše občinstvo.

3. Retro in vintage stili

Naslednji trend oblikovanja, ki postaja vse bolj priljubljen v promocijskih izdelkih, je uporaba retro in vintage stilov. Ti slogi so namenjeni vzbujanju nostalgije in ustvarjanju občutka pristnosti. Z uporabo oblikovalskih elementov iz preteklosti lahko podjetja izkoristijo čustveno povezavo potrošnikov z določenimi časovnimi obdobji in ustvarijo močno povezavo s svojo blagovno znamko.

Retro in vintage sloge je mogoče vključiti v promocijske izdelke na več načinov. Podjetja lahko na primer uporabijo starinske pisave ali pastelne in druge retro barvne palete, da ustvarijo občutek nostalgije. V svoje izdelke lahko vključijo tudi elemente retro dizajna, kot so staromodne ilustracije ali modificirani vintage oglasi.

Ena od prednosti uporabe retro in vintage stilov v promocijskih izdelkih je, da lahko pritegnejo širok krog občinstva. Mlajše potrošnike bodo morda pritegnili edinstveni in nenavadni elementi oblikovanja, medtem ko bodo starejši potrošniki morda cenili občutek nostalgije in pristnosti. Verjetno ste nekje že videli dodelane naslovnice glasbenih albumov iz sedemdesetih in osemdesetih ali pa "old school" plakate ter napise za lokalne pekarne, bare in kavarne? Preteklost je glavni vir navdiha za oblikovanje učinkovitih retro dizajnov, ki ne bodo ostali neopaženi.

Vključevanje retro in vintage stilov v promocijske izdelke je lahko zabaven in ustvarjalen način za izstopanje od konkurentov in ustvarjanje močne čustvene povezave s potrošniki, vendar pa je pomembno, da te sloge uporabljate na način, ki deluje pristno ter zagotoviti da uporaba vintage dizajnov ni v nasprotju, kontrastu s splošno podobo ali sporočili blagovne znamke, ki jo predstavljate.

4. Personalizacija

Personalizacija nikakor ni trend, ki bi se pojavil v zadnjih mesecih, a postaja v svetu promocijskih izdelkov vse bolj pomemben. Stranke želijo izdelke, ki so prilagojeni njihovim potrebam in željam in ki odražajo bolj oseben stik, pristop blagovne znamke, personalizacija pa omogoča podjetjem, da ponudijo edinstveno izkušnjo za vsako stranko posebej.

Eden najbolj priljubljenih načinov personalizacije promocijskih izdelkov je uporaba tiskanja spremenljivih podatkov. Ta tehnika podjetjem omogoča tiskanje edinstvenih informacij, kot so imena ali lokacije, na različne promocijske izdelke. Na primer, podjetje bi lahko natisnilo ime vsakega zaposlenega na niz skodelic ali ime posamezne stranke na komplet pisal.

leseni promocijski izdelki

Drug način za personalizacijo izdelkov je ponudba različnih možnosti prilagajanja. To lahko vključuje različne barvne možnosti, izbiro pisave ali celo možnost nalaganja dizajnov po meri. S ponudbo različnih možnosti lahko podjetja zagotovijo, da lahko vsaka stranka ustvari oziroma prejme izdelek, ki resnično odraža njen edinstven, osebni slog in želje.

Personalizacija se lahko razširi tudi na embalažo in samo predstavitev promocijskih izdelkov. Če dodate osebno opombo ali izdelek zavijete v "oznamčeno" embalažo, lahko krepko pripomorete k temu, da bo izkušnja za stranko bolj posebna in nepozabna.

Na splošno je personalizacija ključni trend v svetu promocijskih izdelkov, podjetja, ki ga sprejmejo in uvozijo v svoje poslovne procese pa bodo skoraj zagotovo izstopala od svojih konkurentov in ustvarila močnejše povezave s svojimi strankami.

Pri ustvarjanju kvalitetnih, unikatnih personaliziranih promocijskih izdelkov, ki vaših poslovnih partnerjev in strank zagotovo ne bodo pustili ravnodušnih, vam lahko pomagamo mi. Preverite ponudbo v naši spletni trgovini ali pa nas kontaktirajte prek obrazca na dnu strani.

5. Trajnost

Zadnji trend, ki se ga bomo dotaknili v tem zapisu pravzaprav ne spada ravno v kategorijo oblikovalskih trendov, vseeno pa gre za vidik, ki ga v današnjem času ne moremo postaviti na stranski tir. Trajnost postaja vse pomembnejši dejavnik za mnoge potrošnike, zato podjetja v svoje poslovanje vključujejo okolju prijazne materiale in prakse. To velja tudi za industrijo promocijskih izdelkov, kjer podjetja iščejo načine, kako narediti svoje izdelke bolj trajnostne in okolju prijazne.

Eden od trendov v kategoriji promocijskih izdelkov, ki odraža ta premik, je uporaba trajnostnih materialov. Podjetja se zdaj odločajo za izdelke iz okolju prijaznih materialov, kot so bambus, reciklirana plastika, organski bombaž in drugi trajnostni materiali. To ne le pomaga zmanjšati količino odpadkov in varuje okolje, temveč tudi pošilja pozitivno sporočilo strankam o zavezanosti podjetja k trajnosti.

Drug način, kako podjetja vključujejo trajnost v svoje promocijske izdelke, je uporaba trajnostne embalaže. Namesto uporabe plastike za enkratno uporabo ali embalaže, ki je ni mogoče reciklirati, podjetja izbirajo bolj trajnostne možnosti, kot so recikliran papir ali materiali, ki jih je mogoče kompostirati. To dokazuje, da podjetje ni zavezano k trajnosti le svojih izdelkov, temveč tudi celotne dobavne verige.

Z vključitvijo trajnosti v svoje promocijske izdelke lahko podjetja pritegnejo stranke, ki dajejo prednost trajnosti in okoljski odgovornosti. To lahko pripomore k izgradnji zvestobe blagovni znamki in povečanju zadovoljstva strank ter spodbuja pozitivno podobo podjetja kot celote.

"Trendi so le idejna usmeritev"

Če sledijo trendom oblikovanja promocijskih izdelkov, lahko podjetja ustvarijo edinstveno in nepozabno podobo blagovne znamke, ki jih loči od konkurentov. Ne glede na to, ali gre za minimalizem, trajnost, drzne barve, personalizacijo ali retro/vintage oblikovanje, imajo danes podjetja priložnost, da se s svojim občinstvom povežejo na številne nove in vznemirljive načine.

Pomembno pa si je zapomniti, da so oblikovalski trendi le en vidik uspešne marketinške strategije ter da trendi predstavljajo le neko splošno smer oziroma idejno usmeritev in da je pri oblikovanju na prvem mestu kreativnost, katera pa -kot vemo- ne pozna meja. Bistveno je tudi, da daste prednost kakovosti, funkcionalnosti in ustreznosti za vašo ciljno skupino. S kombiniranjem teh elementov s kreativnim dizajnom lahko podjetja ustvarijo promocijske izdelke, ki niso samoprivlačni, temveč tudi učinkoviti pri doseganju njihovih tržnih ciljev. Zato naj vas ne bo strah preizkusiti katerega od omenjenih trendov in ugotoviti, kako lahko pomagajo vašemu podjetju preiti na naslednjo raven.

Še vedno niste popolnoma prepričani glede dizajna oziroma grafike za vašo naslednjo kampanjo? Kontaktirajte našo ekipo vrhunsklih grafičnih oblikovalcev, z veseljem vam bomo pomagali uresničiti vaš projekt.

Vse za promocijo na enem mestu

Vabljeni, da nas kontaktirate in z veseljem vam bomo svetovali in pomagali pri odločitvi.
envelope-oshopping-cartfacebookmobileinstagram